Midsommaraftonsnatt

Tänkte sätta ihop tre dagar i ett inlägg men orkade inte haha. Så nu blir det tre mindre inlägg istället :P

Så, midsommarafton(snatt):
när jag väl motiverat mig till att göra något bar det av till Meit där Tom, Fanny, Meit och Lancieboii väntade. Vi grillade, chillade och Sebastian och Alexander kom också. Väldigt trevligt! Mindre trevligt var det att Meits stol nästan dödade mig; jag välte alltså och slog i huvudet. Är fortfarande, sådär tre dagar senare, öm och har en bula. Men men, det är smällar man får ta :P

Senare på kvällen så skulle vi möta upp Alexander och Sebastian i Apladalens lekpark (fråga inte varför ^^).. såå, sagt och gjort. Johan och Hanna var med också :) Jag, klantarslet, ramlade ner från en stång, föll ihop i en klump när jag skulle hjula och fick typ svindel från en sjörövarmast. Hård natt. Haha nejdå det var trevligt. Trillade in hos Meit runt tolv dagen efter vilket kanske inte riktigt var samtidigt som de andra, men ändå. Fick trevlig Unitedfakta, och blev avundsjuk på en Coca Colasamling. Well, det var trevligt :)

Just det, kameran strejkade trots det nya minneskortet (alltså inte samma fel som innan haha) så bilderna jag tänkt ta blev kanske lite.. frånvarande. Tog typ två-tre stycken..? = fail.
Ska man orka lägga in dem på datorn?!
hmmm
nej.

googlade en bild från apladalen. orkar inte vara mer ambitiös haha :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mangot

I am the architect of my own Destruction.

RSS 2.0