Lamt. Känner att det blir lite nostalgisk bdb-feeling ;)

MINA TRE FAVORITFÄRGER:
Färg 1:
lila
Färg 2: blå
Färg 3: svart

I ÅR HAR DU:
Lärt känna en ny vän: Att jag har
Fått ditt hjärta krossat: Nepp
Träffat någon som förändrat ditt liv: Nej..
Fått reda på att någon har pratat om dig: Jodå, det händer ju då och då
Kysst en kompis: Såklart :*

BLANDAT:
Vill du ändra ditt namn: Nej, tror inte jag vill byta efternamn om jag någonsin skulle få för mig att gifta mig heller. Eller ja, det beror ju väldigt mycket på ^^
Vad gjorde du under din förra födelsedag: Alltså förra som i den som var sist eller den innan det? Ja nu den sista så. Fan gjorde jag? Jo, jag firade lite med mina föräldrar och sen bakade jag med bunkerklubben :)
Vilken tid vaknade du idag: Det beror på vilken gång. Kommer typ inte ihåg att jag sovit..?
Vad gjorde du igår runt midnatt: Hahah, don't remember.
Någonting som du längtar till: Att få lite ordning på mitt liv och att lyckas med något jag verkligen vill göra.
Senaste gången du träffade din pappa: Typ någon dryg timme sedan haha.
En sak du skulle vilja ändra om ditt liv: Jag vill vara ekonomiskt oberoende och bo i L.A!
Har du någonsin pratat med en person vid namn Jens: Haha, yes I have :P
Vad gör dig irriterad just nu: Att en person jag känner troligen kommer få reda på något imorgon.
Långt eller kort: Angående vad liksom? Men brukar ju gilla långt så..
Vad gillar du gällande dig själv: Att jag är spontan! (även om det ganska ofta går till överdrift) 

DIN FÖRSTA:

Operation: Var när jag opererade mig i handen. Ledbandsfästet och sådant var sönder. Sen är det bara en till och den är hemligstämplad ;) Men funderar på att operera brösten! Och kanske näsan. Någon gång. 
Piercing: I västersidan av underläppen :) Antingen i slutet av höstterminen i ettan (2007) eller i början på vårterminen. Gjord på Claras i Jököping haha.
Tatuering: The one and only (so far) är matteformeln på armen.
Bästa vän: Therese. Sen var det ju tydligen inte så enligt henne men jag kommer alltid tro på det. Hon var min bästa vän. Var det inte ömsesidigt så är jag bara ledsen att jag var för dålig. 
Sport: Finaste fotbollen! 
Husdjur: En katt som hette Tusse!
Vaccination du minns: Stelkrampssprutan i typ femman..?
Förälskelse: Riktiga eller bara som man trodde? Well, vi kan kalla henne Lady P 
Alkohol du drack: Någon drink som bartendern på baren i Holland gjorde. Hmm.. gott iallafal.

VAD ÄR BÄST MED MOTSATTA KÖNET?

Läppar eller ögon: Ögon. tror jag
Kramar eller pussar: Pussar tror jag. Eller nja, kramar. Båda? Inget?
Kortare eller längre: Längre!!
Romantisk eller spontan: Helst båda, men måste jag välja så spontan.
Tatueringar eller piercingar: Tatueringar!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mangot

I am the architect of my own Destruction.

RSS 2.0