Just det ja... midsommardagen var det haha

Visst ja, skulle ju rapportera om midsommardagen också. 25:e juni - dansks födelsedag.

Kom till Meit lite efter tolv (eller..?), lagom sliten och såg för jävlig ut :P However, efter en dusch var jag fit for fight så efter att vi lämnat om Tompew vid tåget följde jag med Meit och Fanny till stallet där Bossen och Quelle skulle ut och motioneras :) Jag gick helt enkelt med. Blev hur blöt som helst men det var ganska mysigt. Saknar att vistas i stallet och bara plocka runt och kunna värma händerna i de luddiga öronen på hästarna.

Sen var de snälla och körde hem mig och väl hemma blev det lite minifirande av pappa. Gubbe alltså. God mat och god tårta iallafall :) Och Godis och Mette blev bästisar!



Sen var jag så trött att jag totaldäckade med magont som inte gjorde någon glad.

Punktochslut.


Kommentarer
Ålga

Godis är sötare än socker! Och Mette unt I blev också bästisar! ;)

2011-06-28 @ 20:49:11


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mangot

I am the architect of my own Destruction.

RSS 2.0