Gud vad jag är trött alltså! Så nu har jag...

Gud vad jag är trött alltså! Så nu har jag bäddat ner mig och läser lite innan jag ska sova. Sörjer att jag inte kan läsa american psycho:( ska köpa ett eget exemplar:) kul att jag ligger i en kort, brun skinnsoffa btw. Ligger med benen utanför och kan ändå inte sträcka på dem för där är en vägg. Well well, räcker nog för mig. Imorgon, idag egentligen, blir det midsommarfirande hos meit:) myspys alltså! Nu ska jag bara läsa ett kapitel i min nya bok som jag lånade på sjukhuset idag- "de fattiga i Lodz". Ska handla om gettot som nazityskarna bildade i Lodz under andra världskriget. Hoppas den är bra:) over and out!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mangot

I am the architect of my own Destruction.

RSS 2.0