Fan. Tröjan hänger snett.

Nu, helt allmänt kom jag på att jag inte visat min älskade Vidictröja!! Och nu såg jag till min stora fasa att en hänger snett :O KATASTROF! (jag råkade fastna med dammsugaren i tröjan. trodde jag skulle få värsta psykbrytet på dammsugaren innan jag insåg att det nog var mitt fel att röret var där det var). Iallafall, ska lägga upp bild på älsklingen. Dock blir det bara en kass cambild för det är något cp med min kamera. Eller möjligtvis med minneskortet. Ska nog köpa ett nytt imorgon. På tal om det alltså.

Ja, som detta kanske märks så hade jag inte någon intention med detta inlägget utan ville mest bara uppdatera något.
Ligger och försöker komma på något intressant att skriva. Men just det: det är ju mitt liv. Inget intressant. En lite kul sak idag var dock att jag typ hörde min egen tanke fel (vet, det låter sjukt men inget är omöjligt när det gäller mig och konstiga saker). Jag satt och tänkte på mina tungpiercingar, och på kulorna i dem. Alltså "tungkulorna", problemet var bara att min hjärna hörde det som att jag tänkte pungkulor, istället för tungkulor. Vet inte vad som hände där riktigt?! Fnurra på tråden iallafall haha.

Alltså wtf, googlade "tjej med pungkulor" och får upp bland annat de här bilderna:
 




Och på tal om verkligen ingenting, haha. Den andra bilden här ovanför (alltså den med tjejen som går ner på killen) låg visst på en blogg. Kollade senaste inlägget på bloggen och ser denna meningen:
"Klitoris sitter inte i örat, ditt förbannade köttmongo!" hahahaha alltså jag dör :P

Okej. Lägger upp bild på tröjan i ett inlägg efter det här. Blev lite upptagen...........



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mangot

I am the architect of my own Destruction.

RSS 2.0