"Det fanns inte en enda identifierbar käns...

"Det fanns inte en enda identifierbar känsla i mig, utom girighet och, möjligen, total avsmak. Jag hade alla en mänsklig varelses karakteristika - kött, blod, hud, hår - men mitt avmänskligande var så intensivt, hade hattr djupt, att den normala förmågan till medkänsla utplånats, offer för ett långsamt, målmedvetet utsuddande. Jag helt enkelt imiterade verkligheten, liknande i stora drag en mänsklig varelse, medan bara ett dunkelt hörn av mitt förstånd fungerade. Någothemskt höll på att hända och ändå kunde jag inte räkna ut varför - jag kunde inte sätta fingret på det".



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mangot

I am the architect of my own Destruction.

RSS 2.0