Bra dag

Yes, bra dag idag!
Borde verkligen gå och lägga mig men tänkte köra en liten snabb sammanfattning.

Idag har jag:

- jobbat! allt krånglade och jag trodde jag skulle få värsta psykbrytet på Teamosen. Men ... herr dåligpersonlighet räddade min dag ;)

- åkt till värnamo och fixat! Följde med för att förklara för pappa hur man tvättar bilen (okej nu lät han mer retarded än vad situationen var..) men tog egen bil för att lura honom lite haha. Var på Biltema också vilket resulterade i ännu en familjemedlem och en cykel till pappa :) Och en present till pappa som jag köpte på order av mamma haha! Vilka luringar vi är..
Sen åkte jag till Hell Yeah för att byta stavar i tungan till kortare. Har bytt "den nya" och ska byta den gamla nu tänkte jag. Asskönt att slippa ha dem runtslemmandes i munnen! :) Sen visade det ju sig att Kenta var inne vilket resulterade i.... Ja, precis. En ny tatueringstid :D 18:e är det som gäller denna gången. Näääjz alltså!
Sen handlade jag och pappa och åkte hem

Mumsig mat för övrigt! (som JAG fixade till stor del.. den ni). Couscoussallad och kyckling :)

Sen har jag färgat håret ikväll med. Tror det blev bra iag. Så skönt att bli av med utvaksten som var värre än gräslig alltså.

Imorgon blir det jobb till 14 som vanligt och sen blire hem och göra sig i ordning för vidare avfärd mot Jönköping, med slutdestination Tornet! [avlägger rapport senare] :)

Nu måste jag verkligen sova men slänger in en bild på mig, Ankis och Teemu (den nya i familjen!). Jag och Ankis har för övrigt testcyklat pappas nya cykel. Braow!



Btw, detta får väl vara morgonkvällens låt såhär på förhand:
(fast "Fest i hela Tornet" då såklart!




POOOUS


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mangot

I am the architect of my own Destruction.

RSS 2.0