Tänkte skriva något inlägg om hur jag mår,...

mms_img70465023 (MMS)

Tänkte skriva något inlägg om hur jag mår, vad som händer i mitt liv och hur jag ska göra. Men... Hell no. Det här blir lika flummigt som vanligt ;) Vad jag menade sist med att det blir stora förändringar var att *trumvirvel*: jag ska börja plugga. Kom in på juristprogrammet i Uppsala. Helt oväntat och jag har inte förberett mig ett dugg. Med andra ord; jag har inga pengar, inget boende, ingen koll och är nervös out of hell. Alltså precis som vanligt. Jag kommer alltså flytta inom loppet av en månad och det känns ... Konstigt. Jag vill inte flytta ifrån alla i värnamo för flera kommer jag verkligen sakna jättemycket. Men samtidigt, jag vill bara bortbortbort från värnamo. Dessutom är jag nervös för hur det blir i skolan. Jag kan ibland vara helt socialt apatisk och detta kommer säkerligen vara ett sådant tillfälle. Kommer någon prata med mig? Kommer folk tycka jag är konstig för att jag har piercingar? Men såhär är det: vi lever 2011, alldeles strax 2012. Alla ser "konstiga" ut enligt någon annan. Jag ser ut såhär, jag är som jag är, och tycker folk inte om det. Ja då spelar det kvitta. Jag får helt enkelt försöka charma folk med min otroliga utstrålning och mitt genomgoda inre (*hosthost*). Haha, nä vad fan! Det ska inte vara några problem. Däremot studierna...... Man borde vara motiverad va?! I'm not really. Men det löser sig! Haha har förresten en tatuering jag vill göra, men tror inte den passar en jurist riktigt HAHAHA! Nu ska jag gå upp för klockan är över sex. På kvällen. Höhö aktiv_tjej.com .. Ccciao



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mangot

I am the architect of my own Destruction.

RSS 2.0