Tankar just precis nu:

* Det är lite smått påfrestande att ha sitt rum mittemot sina föräldrars (thank god att det inte är vägg-i-vägg). * Jag undrar om mina föräldrar någonsin sett något de helst sluppit se.. Ja, som har med mig att göra alltså. (menar, min nattduksbordslåda har stått öppen när jag kommit hem och i den finns det... Diverse saker. * Ska jag berätta för päronen att jag gillar tjejer också? De måste ju redan ha fattat ändå. * Hur ska jag spendera nyårsafton i år? * Och min födelsedag? ...kanske sitta hemma och supa skallen av mig av ren åldersnoja.. * Varför sover jag bara i halva sängen trots att jag har en dubbelsäng? * Ska jag kanske sova nu? Så, det var lite av vad jag funderade över just precis nu.. Senare idag ska jag till studion och byta stav i läppiercingen, ska bli skönt. Den är jobbigt lång. Just det, en fundering till: ska jag skriva in mig på af igen? (hela mitt väsen skriker NEEEEEEEJ FÖR FAAN!). Idag var för övrigt en trevlig dag. Träffade först ioanna och sen ema. Chill. Donken x2 dock haha. Hälsosamt.. Som mamma så snällt påpekade igår (i förrgår rent teoretiskt): Jag: "mamma, jag väger inte flera hundra kilo.." Mamma: "nää, men snart" Jag: "ööh...erhm..." Väldigt upplyftande måste jag säga haha. Nu äre nattdags för mig minsann. Typ sex timmar senare än jag borde sova. Cha cha bitches :*



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mangot

I am the architect of my own Destruction.

RSS 2.0