Jag har världens finaste julkalender!

mms_img-89426085 (MMS)

Måste bara säga det :) så ja, nu är det december vilket betyder att det är mindre än en månad kvar tills 2011 är slut. Ska inte sammanfatta året än, no worries. Jag har ju min födelsedag, julen och förhoppningsvis massa annat kvar att ta mig igenom! Dagen till ära (ja, första december. Min favoritmånad började ju) har jag surat över att det inte är någon snö ute, förbannat värnamo för att det är värnamo och träffat ioanna & Carro. Och Idun :) kom hem lagom till criminal minds, sen csi och sen ncis :D nejnej, jag har inte alls hängt mig på den sortens serier. Inte alls. Tilläggas ska kanske att jag blir ännu mer paranoid av det. Sitter på golvet i badrummet nu och får för mig en himla massa saker som kan hända med mig. Usch. Och vampyrer - de syns inte i spegeln heller. Har jag hört.. Hjälp. Ska gå och lägga mig nu tror jag iallafall. Upp om sex timmar och joina pappa till soptippen haha. Over and out a-holes!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mangot

I am the architect of my own Destruction.

RSS 2.0