What the hell

All my life I've been good but now,
I'm thinking 'What the hell'.
All I want is to mess around,
and I don't really care about
if you love me, if you hate me,
you can't save me, baby, baby.
All my life I've been good but now, 
What the hell!

Om en vecka och typ 14,5 timme ska jag tatueras (och nej jag har inte sådan koll. Jag räknade haha).
Har fortfarande inte sagt något till mina päron och har inte bestämt mig för om jag ska göra det eller inte.
Misstänker ju att de blir mer besvikna om jag inte säger något. Men jag ser ingen anledning till varför de ska veta allt heller. Det är min egen kropp jag förstör (om det nu är så man vill se det), och det är inget som kommer gå ut över dem. De kommer inte få någon skit för det och de kan inte säga att jag inte får göra det eftersom jag är myndig. Visst, de kan tycka det ser för jävligt ut och de kan klaga hur mycket de vill. Det rör mig inte i ryggen. Skulle de dock slänga ut mig ur huset så suger det ju med tanke på... Ja, då är jag hemlös. Euw.. vad äckligt. Men liksom, varför skulle de?! Haha nu funderar jag på om jag börjar bli nervös för att göra det. Och ja, så är det nog. Formeln kommer sitta på min arm resten av mitt liv, och jag är inte ens säker på att jag vill ha den där. Men jag har ju funderat på det i flera år. Nu blev det dock lite större än grundtanken. Meen, more is more haha :D

Snart så


sitter alltså det här på min arm. Fast utan x:et.
I'm so excited, I just can't hide it..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mangot

I am the architect of my own Destruction.

RSS 2.0