Veckan

Veckan, ja.. Den blir ju allmänt sett rätt tråkig då jag jobbar andraskift och därmed inte har tid/ kan träffa någon eftersom den lilla tiden jag inte sover eller jobar så sover eller jobbar alla andra, haha. Det suger faktiskt, men men!

Dock så ska jag:

- Gräva klart mitt land som jag började med igår! :) (det var jobbigare än jag trodde)
- Ringa CSN och fixa bort mitt studiebidrag. Det börjar bli seriös panik med det nu.
- Maila alla lärare och avregistrera mig från HLK och dessutom se om man kan ta bort de första kurserna från studerna.nu. Vill verkligen inte ha kvar dem där.
- Springa!!

Sen på Lördag vankas det en liten visit upp på Bymarken igen :) Det ska bli ytterst roligt faktiskt, och precis vad jag behöver efter en tråkig jobbvecka!

Nej nu måste jag gå och ta på mig kläder (kan ju inte gå naken till jobbet, skulle ju bränna sönder mig helt), äta och sen är det dags att åka. Är riktigt hungrig!
....MAAAAAT! :D

Herrå



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mangot

I am the architect of my own Destruction.

RSS 2.0