Uhu, näst sista jobbdagen för denna veckan.

Suck, nu ska jag snart åka iväg till jobbet igen. Är inte pepp överhuvudjävlataget. Men men, det är näst sista jobbdagen denna veckan och sen är det chillidillhelg :)

Nu ska jag kolla in på Studera.nu och bli deprimerad över att mina betyg är för dåliga också. Det hjälper verkligen för min pepp för att jobba. Men men :P Jag funderar lite över vad jag ska göra till hösten om (läs när) jag inte kommer in på det jag sökt. Jag vill verkligen inte plugga i Örebro även om jag kommer in där. Om jag kommer in där och ingen annanstans, ska jag då börja plugga där? Eller ska jag fortsätta jobba på a-tjänst? Eller söka nytt jobb eller vad fan ska jag gör? Fan då. Varför pluggade man inte när man borde gjort det? Trots allt fick jag så mycket bättre betyg än vad jag förtjänade, med tanke på vad jag gjort liksom. Men ändå, jag kunde fått åtminstone lite bättre och det kanske hade gjort skillnad. Då kanske jag hade kommit in. Blää :(

Nej fy så deprimerande jag är nu.

Lite roligare - jag kollar på Project Runway nu. Väldigt roligt program faktiskt :) Och Tim är ju bara för skön. Han är så himla gay alltså haha. Fast nu var programmet slut så det var ju inte så roligt ändå ^^

Men jag ser fram emot helgen och nästa vecka :D

På tal om ingenting så måste jag klippa mig också. Och färga håret. Just nu ser det verkligen för jävligt ut. Men jag har ingen aning om hur jag ska klippa mig. Suck :( hjääälp!

¨
Något sådant? Eller är det för "extremt"?

Eller ska jag bara klippa upp det och klippa till luggen? Ska jag klippa hellugg (nej förfan)? Buhuu!!

Nu måste jag dra. Börjar om 41 minuter och ska ta på mig, fixa mat och åka till jobbet. Jackpot.

OVERn'OUT. 


Kommentarer
Emma

Inte för extremt, men skulle du orka styla det? och går det ens med ditt hår? :P

2011-04-29 @ 15:39:10


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mangot

I am the architect of my own Destruction.

RSS 2.0