Suck på att klockan är kvart i tre. Det gi...

Suck på att klockan är kvart i tre. Det gick inte så bra med att gå och lägga sig tidigt alltså. Fast det var det väl ingen som räknade med heller, haha. Iallafall, jag blev sådär superpepp på att tatuera mig nu igen. Funderar på att gå in på måndag och boka en tid så snart det bara går :D visst finns den där, den lilla oron (eller känslan kanske är ett bättre ord) över att jag ska ångra mig och tycka den är skitful. Med andra ord, jag är inte 100% säker på att jag vill ha just det jag tänker göra just där jag tänker göra det. Men å andra sidan, hur ofta är jag helt säker? Nej, aldrig. Och det är inte roligt om man är helt säker heller. Go for it liksom. Precis som min lilla sötnos säger: "live hard, live your dream!" Så, det är bara att gå lös. Nu ska jag nog sova, haha. Godnatt a-holes.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mangot

I am the architect of my own Destruction.

RSS 2.0