Porrfreak.. jag? nää

Okej jag kom på att det nog lät som om jag är värsta porrfreaket, och jag måste bara säga; det är jag inte. Långt ifrån faktiskt :P Visst, jag kan kolla, men det ger mig inget. Så jag låter hellre bli ^^

Haha, usch så personligt det börjar bli nu :P pppinsamt (med rörelse ofc). Okej jag ljuger. Jag tycker inte det är pinsamt. Jag borde nog skaffa mig lite ... hmm, tappade ordet. Äsch, som våran gamla skolpräst skulle sagt (helskön gubbe btw): grindar! Vissa öppnar sina grindar lättare än andra. Mina har nog grindpojken glömt att lägga på haspen på, för det är minsann bara att putta till dem så kan man slinka in! Men jag trivs så :)

DOCK, så tycker jag att det ska bli sommar snart, och Pride! Så att man kan få springa runt och vara sådär allmänt extremgay och ändå inte sticka ut (omg trodde aldrig jag skulle säga medelmåtta om mig själv :O haha) 


Vengaboys :D                                                        Dykes on bikes ^^


WAD-girls. Den största mannen (eh, kvinnan?) där i mitten skrämde livet ur mig under Pride 2008! Jag var 16 år, första gången på Pride, ska in mot Pride Park i Tanto, och vad gör jag? Jo, springer rakt in i en GIGANTISK Cruella DeVil. Ni ska veta att den mannen - ja han på bilden ovan - är stor! Absolut inte tjock, men lång och grov (ew vilka äckliga ord att skriva om en man). När han sen var utklädd till Cruella och jag kom nerifrån en backe liksom, då var han skräckingivande.
Men åh vilket fint minne ändå :)

Nu borde jag sova för klockan är strax tre. Godnatt fuckers! pouz :D


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mangot

I am the architect of my own Destruction.

RSS 2.0