Okej nu ska jag gör ett nytt försök med in...

Okej nu ska jag gör ett nytt försök med inlägget... Eh. Jag tycker det här i Elfenbenskusten (eller är det på? Äsch..) är så himla onödigt! Okej självklart är ju sådana här våldsamma situationer nästan alltid onödiga. Men jag menar grunden till det här. Helirriterande. Nu kommer jag inte ihåg vad varken ex-presidenten eller den nyvalda heter. Men det spelar inte så stor roll heller. Vad som stör är faktumet att de haft ett val där den förre presidenten blev besegrad men vägrar avgå. Vad är då meningen med demokratiska val? Då kunde han väl lika väl gjort som kadaffi - säga att det är han som styr landet och ingen annan? Visst det går inte att jämföra situationerna. Men ändå.. Jag stör mig. Avgå när du bli bortvald. Inse att du är dissad liksom. Eller ta helt enkelt bort valen innan du blir dissad. Kadaffi mesar iallafall inte haha.. Nej nu lägger jag ner. Får inte fram vad jag menar. Jobbigt att skriva på



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mangot

I am the architect of my own Destruction.

RSS 2.0