Oj

Oj, snacka om att förra inlägget blev deprimerande.. Jag skyller på PMS. Woohoo, mensvärk you got me :) ...eh. Har ont i magen och det suger. Dock ska jag väl inte klaga för än så länge är det överkomligt. Blir nog värre om ett tag :(
Hur som helst, sov till typ halv ett - ett idag, fett skönt! Om ett tag ska jag åka med pappa och hjälpa honom flytta (hem) ett skåp från Fiskarhemmet.

Tråkigt att vi säljer stället; jag hade, trots allt, velat ha det som sommarställe när jag blev äldre. Men det kostar för mycket att renovera upp stället, dra in el och vatten, fixa i ordning skogen och sen sköta om allt. Synd men sant :(

Nej nu måste jag äta frukost. Vet inte riktigt om det gick så bra det där med att träna och bli nyttig. Haha, okej det suger. Jag är sämst :P Får köra på Reductil som alla andra storbloggare (hahahaha). Nej men det hade varit fett nice faktiskt :D Ska kolla upp det.

Måste köpa tamponger idag med (vet att alla är EXTREMT intresserade). Haha varför började jag inte blogga tidigare? Woop på det. Nu ska jag ut i solen och äta frukost! 

BYE :*


FJORTIIZZ som 17 haha! (tjock fjortis till råge på allt. Världen går utför). :D


Kommentarer
Ragazza

Very sexy gurrrrl! having period (or pizza) makes people pretty.. That's why I look sooo gallant ;)



But seriously.. New facebook profilepicture!



kisses, pizzas and hugs from Ragazza Onderdonk! Meet me at alcamo tonight 22.21 ;)

2011-04-10 @ 18:33:00
Anni

Oh Ragazza! It's so nice to hear from you. I was almost worried that you've choked on a pepperoni or something like that!

Ofc pizza makes people pretty; we all know how hot you are. And you're almost made out of pizza! ....or ignore the "almost".



I am sorry I missed the Alcamo meeting, can we take it the same time tomorrow? I miss you soooo much!

And thanks for your advice about a new facebook profile picture. I'll think about it.

Kisses and hugs and chebab, fries och pizzas from Anni. :D

2011-04-10 @ 23:38:06
URL: http://mangot.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mangot

I am the architect of my own Destruction.

RSS 2.0