Offrar min sömn för det här inlägget. Haha ne skojar bara.

Åh, då ligger man här igen och undrar varför i helvete man satte på datorn när man bara fastnar..

Well well, då kan man ju iaf skriva ett litet inlägg. Fikan med Anna var trevlig; jag hoppas vi hinner ses i helgen också! Då vi var på Johans tog jag även en QX som roade mig på hemresan. Jag gillar att sitta och läsa QX; det är en seriös tidning som tar upp allt från faktumet att massa homosar tar livet av sig, till att man kallar en "ex-lesbisk" för en Hasbian. Asbra ord för den delen haha.. Får mig att tänka på Peggy Peabody i L Word - "I was a lesbian once. In 1974".
Åh, måste kolla på L word snart - älskar serien. Sörjer fortfarande att den är slut.

För övrigt, på modevisningen idag... ashet tjej. Mums. Det var något med henne alltså. ..gud jag måste sluta dreggla över allt och alla. På tal om modevisningen, det var jätteroligt att träffa Allyson igen. Hennes mage hade verkligen växt sen sist. Blir spännande att se om hon kan bära IB-flaggan under årets student också :) Hon kommer iallafall bli en fin mamma :D 

Imorgon måste jag äntligen hoppa av skolan och ringa CSN och säga upp det. Annars kommer jag säkert bli återbetalningsskyldig med fett mycket pengar :(
På tal om att betala. Jag glömde lämna min jävla fysikbok idag iallafall. Trots att jag var i jkpg. Bläää.

Nej nu borde jag verkligen sova. Myser med lite Joshua Radin.. Fin musik men man blir ju inte direkt piggare, haha. 


Ett glas Törley hade ju inte varit fel btw...

Just det, Emma berättade idag att hon blivit medlem i RFSL. Jag funderar på det med. På tal om det så peppar jag Pride i år. Känns som om det blir väldigt annorlunda från föregående år; jag hoppas vekrligen att det är positivt :) Och jag hoppas att jag har tid att åka dit!
Gud det känns som om jag bara kommer på nya saker att skriva hela tiden. Vill tipsa om en bra blogg:
Varalesbisk.nu . En tjej som heter Charlotte driver den. Och i den tar hon upp saker från sitt liv där hon strävar mot toppen i musikbranschen, samtidigt som hon skriver mycket om homosexualitet och problem osv som kan komma upp. Alla fattar. Hur som helst - den är bra :)


Så länge de här finns med i paraden i år också så är jag nöjd, haha. Nästan :P

Over n' out, ciao.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mangot

I am the architect of my own Destruction.

RSS 2.0