Och instängd. Man ska öppna alla dörrar fö...

Och instängd. Man ska öppna alla dörrar för vad som kan hända och vad som kan komma tillbaka. Just nu har jag en period där jag VILL sova alldeles för mycket på dagarna, vara uppe alldeles för länge på natten, kolla på tv-program såsom Jackass, färga håret, vara oansvarig. Visst, det kanske straffar sig om några år, eller kanske redan imorgon. Kanske gynnar det mig; jag kanske blir multimiljonär för vad jag gör nu. Men det återstår att se. Och vad har det här med det jag började fundera över? Troligen ingenting.. Men det ger jag själva fan i. Jag vill vara vuxen men jag vill inte leva som en vuxen. Jag kommer alltid var barnslig men jag kan act mature om jag behöver. Jag kan vara ansvarig om jag behöver och jag kan vara moralisk om jag vill. Men just nu vill jag inte. That's just who I am. Mousse-pouz!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mangot

I am the architect of my own Destruction.

RSS 2.0