Nu fick jag för mig att uppdatera. Lamt! H...

Nu fick jag för mig att uppdatera. Lamt! Hur som helst.. Har jobbat en månad på trelleborg nu. Folk är trevliga och jobbet är okej. Även om jag nu ser ut som en emo gone wild with tändstickor. Idag är jag så fruktansvärt trött så jag tror jag somnar. Eller ja, har redan nickat till flera gånger. Pinsamt värre. Dock såg ingen:p Tänkte gå och lägga mig extremtidigt ikväll men kom fram till att det inte gick för det är fotboll... Hmm! Well... Champions league > sömn.. Imorgon blir det till att åka till jkpg efter jobbet och kolla på papi och janinas modevisning. Dock missar jag lite av fotbollen då med.. United - chelsea på old trafford. Får man ju inte missa. Jobbigt läge! Nej nu lägger jag ner det här, somnar bara när jag skriver. Over and out! Puz



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mangot

I am the architect of my own Destruction.

RSS 2.0