Min mensvärk har blivit bättre. Jag gillar...

Min mensvärk har blivit bättre. Jag gillar't! Men till det jag kulle skriva om- naturen. Jag bor ju mitt-ute-i-ingenstans. Och för det mesta så suger det verkligen hästballe med tanke på att det är svårt att ta sig någonstans överhuvudtaget. Men egentligen så trivs jag rätt bra. Eller ja, jag vill bort härifrån; jag vill till världens stora städer såsom Los Angeles (mina drömmars stad), New York, london, sidney. Ja alla fattar poängen. Men jag gillar ändå att bo på landet, jag gillar att vakna upp och kunna springa ut på gräsmattan och andas in den friska luften. Jag gillar att luffsa omkring i skogen och jag gillar att sitta på en äng och känna doften av nyklippt gräs. Naturen är vacker. Särskilt på våren. Kanske är den lika fin på hösten och sommaren men det känns som om än uppskattar det mer på våren eftersom allt varit så mörkt på vintern. Funderar på om man skulle försöka sig på att göra nässelsoppa



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mangot

I am the architect of my own Destruction.

RSS 2.0