Men gud! Nu kom jag på att jag aldrig rapp...

Men gud! Nu kom jag på att jag aldrig rapporterade om fotbollen igår! Självklart så vann United och är alltså vidare till semifinal :D i semifinalen möter de troligtvis Schalke 04. Ja så länge inte inter vinner med mer en tre mål. Men det händer ju inte. Det kan jag sätta mitt högra ben på. Och mitt vänstra bröst! Haha! Sen så gick ju även barcelona vidare igår. Synd det, men ingen trodde väl något annat. Ikväll så utses ju även deras motståndare i semin. Jag både hoppas och tror på fina real madrid! Så, ikväll är det bye bye vill Inter och Tottenham :P tänk vilken drömfinal det kan bli: Real Madrid - Manchester United. Världens två bästa lag, tillika mina två favoritlag :D sen ska united stå som segrare. Åh! Dock måste jag ju tyvärr erkänna att real kommer (och ja, jag säger kommer, för jag vet att de vinner ikväll) få en ruskigt svår semi mot barca :( äckel-messi :( bye for now!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mangot

I am the architect of my own Destruction.

RSS 2.0