I want your love

Det är natt och jag är vaken - vilken tur att allt är som vanligt.

(Nu är det tredje gången jag försöker skriva det här så ursäkta om jag låter lite bitter).

Jag hittade den här filmen (nedanstående alltså) av en ren händelse, och jag måste säga att den gjorde min kväll lite bättre än vad den var innan. Det är en jättemysig film som fick mig att le!

Något som ofta är väldigt tydligt i porrfilm är att amatörporr är mycket mer verklighetstroget och de som medverkar i filmen verkar ofta verkligen gilla sexet och njuta av det. Detta är till skillnad från kommersiell porr där fittor är plastikopererade, tjejerna har superlånga naglar, killarna är hur deffade som helst och kukarna ser ut som om de skulle kunna sitta på en häst; det mesta är alltså väldigt fejk vilket kan leda till att allt blir avtändande istället för tvärtom. Proffesionell porr har ju dock fördelen i att kvalitén nästan alltid är bra, kameravinklarna är väl uttänkta och klippningen är bra gjord. Här slår amatörporren onkligen från liggande position - många gånger är själva filmens kvalité så dålig att man inte ser någonting, även om handlingen må vara bättre.

Och varför kom jag nu in på porrfilm då? Jo, den här filmen jag hittade, den innehåller sex, och även om jag inte skulle kalla den porrfilm så fick den mig ändå att tänka över det här. Filmen är proffesionellt gjord och kvalitén är god, samtidigt som den påminner om en amatörfilm på det sätt att med verkande männen verkligen verkar vilja ha sex med varandra. Det finns faktiskt en attraktion istället för att allt känns tvingat.

Filmen är gjord utan en filmmakare som heter Travis Mathews (http://travisdmathews.com/about/, här är hans hemsida) som fokuserar på homosexuella män i sina filmer.

Och sist men inte minst - filmen:



Och nu hoppas jag fan ni kollar på den, för den är SÖT! :) :*


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mangot

I am the architect of my own Destruction.

RSS 2.0