I want a girl with lips like morphine, knock me out every time they touch me

Gud jag är såå seg!

Orkar inte blogga, orkar inte äta, orkar inte gå på toa, orkar inte lägga mig trots att jag redan är i sängen, orkar inte sätta i laddaren i mobilen. Orkar inte ens dricka cola. Och då har det gått långt :P

Hur som helst, spenderade gårdagskvällen hemma hos Emma med en flaska vin och några Buds. Fint! Idag bar det iväg till Jönköping för att träffa Bunkerklubben (plus "tillägg") i Stadsparken :) Femkamp stod på schemat och jag kan ju säga att ägg + mig&fanny slutade ganska... kladdigt! Haha, ska släpa mig ner och fixa upp kameran och sådant så jag kan lägga upp lite bilder. På Godis också :) han är så söt så jag avlider nästan..

Det var en väldigt trevlig dag och vädergudarna var på våran sida :) Träffade Sofia på tåget hem sen också; hon räddade mig från en sjukligt seg tågfärd :P Fick lite att fundera på dock. Cliffhangers suger haha!

Just nu sitter jag i sängen med kuksugartassle och uppknäppta jeans (och otroligt missmatchade strumpor). Lyssnar på Atrocity :) brabra!

Nej nu MÅSTE jag ha cola så att jag kan börja leva igen. Ska hjälpa pappa i Fiskarhemmet imorgon och ska eventuellt till Jkpg på fredag så i natt måste jag sova!

Ska bara ut till Myzko och Godis. Hihi :)

over&out a-holes.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mangot

I am the architect of my own Destruction.

RSS 2.0