Hmm.. Jag tog mig en liten funderare nu (u...

Hmm.. Jag tog mig en liten funderare nu (uppmärksamma liten). Jag undrar lite om jag har mognat lite. Fan vad jag tjatar om "lite" då.. Men iallafall, det känns så. Ibland. Det känns som om allt som hänt det senaste året har fått mig att bli mer vuxen. Men på samma sätt känns det som om jag är tillbaka mentalt i 16års ålder. Jag skötte inte skolan då, och jag gjorde det inte nu när jag hoppade på basåret. Jag är lika självdestruktiv nu som då (ska dock tilläggas att det är väldigt lite haha). Jag har börjat lyssna på musik som jag lyssnade på för tre år sen och jag beter mig ofta lika barnsligt nu som jag gjorde då.. Då ställer jag mig frågan- har jag försökt vara någon annan under gymnasiet? Men nej.. Jag har varit mig själv. Jag är mig själv. Jag är som jag är. Men jag har insett att man måste kunna "vidga sina vyer" (alltså fy fan vad jag hatar det uttrycket. Så Jävla fånigt). Man ska inte vara liten



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mangot

I am the architect of my own Destruction.

RSS 2.0