Hemma igen

Nu är jag äntligen hemma igen (egentligen har jag varit hemma typ en timme, men ändå) och jag är så himla trött. Funderar på att gå och lägga mig nu och sova tills vi ska äta och sen sova igen. Det är behövligt och hade varit fett skönt. Måste säga att jag är lite avundsjuk på Emma, Therese och Malin (och eventuellt fler haha) som ska till Bongo ikväll. Det är ju fint liksom :) Hur som helst; jag roar mig med Vem vet mest och kanske till och med ett glas vatten. ...Erh IRONY. Fettot Anni ska äta mat, dricka cola och fläska i sig valspäck. Okej det sista var inte sant. Tur det.

Gud nu kom jag ju på vad jag glömt: jag har inte läst igenom alla bloggar som jag slaviskt följer :O haha slaviskt var en överdrigt, men jag vill ju läsa liksom :P (bloggtorsk till 1000)

Imorgon är sista jobbdagen denna veckan och det ska bli så himla skönt med helg! Sen är det personalfest på Lördag men vet inte om jag ska dit. Är inte särskilt pepp med tanke på att jag inte känner någon där förutom Lance (som för övrigt fyller 20 idag. Tror jag ska börja vara mindre ont mot honom nu mohaha ;D) och det kan ju bli lite awkward kanske.


Nej fan vad trött jag är.. går och lägger mig! Har ändå inget viktigt att skriva (har jag aldrig...). Ska försöka fatta hur man lägger in yuotubeklipp och så med. Kan ju vara mysigt!

Nu blire kissie och rahlenfeldt-time ;P och alla andra roliga bloggar.

CCCCIAO


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mangot

I am the architect of my own Destruction.

RSS 2.0