Hej och hå! Sitter på jobbet och äter mack...

Hej och hå! Sitter på jobbet och äter mackor.. Lyssnar på radio. Förstår inte hur jag orkar med rixFM hela jobbdagen egentligen. Men det finns ju faktiskt vissa bra låtar :) är extremt trött också, vilket kanske inte är så himla konstigt. Men ändå! Nu är det iallafall bara 6 timmar kvar av jobbdagen, hoppas det går fort! I eftermiddag blir det till att hjälpa pappa med massa skit som ska slängas från fiskarhemmet. Funderar på att gå och lägga mig direkt sen när jag kommer hem. Det lär ju i och för sig inte hända med tanke på att jag brukar tänka så och det har inte hänt hittills ^^ har ont i handen också.. Brände mig på plattången igår. Fffail! Nej nu ska jag koncentrera mig på att äta. Har ont i magen. Blä!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mangot

I am the architect of my own Destruction.

RSS 2.0