Hej och hå! nu sitter jag och umgås med lu...

Hej och hå! nu sitter jag och umgås med luigi (alltså jag vet inte om jag förklarat vem luigi är. Men det är iallafall maskinen jag sitter vid. Den är inhyrd från italien och jag har alltså döpt den själv haha). Dricker cacao creme gör jag också. Gott, synd bara att det är så mycket socker i. Men men.. Innan idag var jag och emma inne på Hell yeah i värnamo för att få ett "kostnadsförslag" på lite idéer till tatueringar. Och jag blev positivt överraskad till priset :D såå, inom en (förhoppningsvis) snar framtid kommer jag ha the quadratic equation formula förevigad på min kropp :) är fett taggad! Sen vill jag ju se om det gör (så) ont som alla säger ^^ nu ska jag deskäggifiera lite dämpelement. over and out! [out&proud?!]



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mangot

I am the architect of my own Destruction.

RSS 2.0