En otroligt bra dag!

AAAAAAAAAH!

Real Madrid vann precis Copa del rey! Eller ja, Spanska cupen på svenska alltså. Åh vad underbart!
Tack tack tack för det fina målet Cristiano Ronaldo. Du gjorde min vecka :P

Och Sergio Ramos, min man, gjorde en bra match också. Jag är happyface helicase som 17 nu alltså

Sergio Ramos & Cristiano Ronaldo

Men detta är inte det enda roliga som hänt idag. Tidigare så har jag ju jobbat men det var ju verkligen inte kul så det lämnar vi, vrooom. (ja det varen snabbspolning av arbetsdagen)
Åkte till Värnamo kort efter att jag kom hem, köpte skor :) Gråa Converse! Niceprice.. Sen lyckades jag bli av med mina föräldrar på ett smidigt sätt (vilket fick mig att tänka på "snabbt, stabilt och jätte, jättebra") så att jag kunde springa in på Hell yeah.
Såå, jag har tatueringstid om två veckor bara :D Fan vad fint alltså!

Och det gulligaste idag: när jag kom hem från jobbet sa pappa till mig att följa med ut till uthuset och titta. Och vad låg det där? Jo, Myzko och en underbart söt kattunge. Jag älskar kattungar; det är världens sötase varelser. Jag lovar! Han (eller hon whatever) ska heta Godis har jag bestämt :)

Nu måste jag sova, ska fixa bild på kissen imorgon. Ska upp om 4 timmar. Kuul.. inte ^^

Godnatt happyfaaace :D



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mangot

I am the architect of my own Destruction.

RSS 2.0