Cha cha bloggen! ...Hahaha usch vad lam ja...

Cha cha bloggen! ...Hahaha usch vad lam jag är. Nu sitter jag iallafall på jobbet. Har inte orkat uppdatera de senaste dagarna. Har hjälpt pappa i Fiskarhemmet och det har pretty much tagit all min energi. Fast jag har hunnit med att dricka lite cider, grilla och umgås också. Mycket trevligt må jag säga! Tänkte försöka orka lägga upp bilder på kissen sen :) för vi har 2,5 hekto Godis hemma! Nästan iallafall. Och han är mycket bättre än alla andras godis. Hihi! Nu är det dessutom bara en vecka och en dag tills jag ska tatuera mig. Tjoho :D har ännu inte sagt något till päronen och börjar överväga att inte säga något alls. Hmm.. Nej nu ska jag äta klart och sen ska jag tillbaka till Luigi :P



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mangot

I am the architect of my own Destruction.

RSS 2.0