Borde nog sova snart. Fast.. klockan är ju bara 01,19.

Bilder

Så, here we go. Lite bilder från.. Ja, mitten av April och framåt. Har inte orkat ha med kameran så mycket ^^


At Bjerkhoels
Christofer, Andreas och Vicky
Christofer, Andreas och Vicky :)


Extreeemt ocharmig. This is how we do it, nanana.. Right.


Söta Henke och Sofia :)

Chillande i Åbroparken

Emma och Emelie


Ioanna. Lite ljust kanske ^^


Emelie går lös

Myzko och Godis. (ska tillägga att Godis fyller en vecka ungefär nu, men på bilden är han (eller hon) bara en och en halv dag).


Och jag ska ta bättre bilder. Han är iallafall världens sötaste.

Femkamp och annat skoj med Bunkerklubben i Stadsparken

Meit, Tessie, Maria, Lindita och jag. Bästa laget :D


Det andra laget - förlorarna. Mohahah!


Älskar Lances min :P


Midget-Meit kunde äntligen närvara fysiskt och inte bara in Spirit :D


Ja, vad ska man säga ^^ Fanny, Meit och Lindita blev ihopflätade!


För ovanlighetens skull så fanns det till och med en fin bild på min kamera -
Meit och Fanny :)

Sen gjorde även jag och Emma en "ägg-high five" under det här Bunkermötet. Mycket underhållande och ganska kladdigt :P haha, Meit har film på det. Nice!

Sen var det slut på bilder för den här gången. :)



Kommentarer
Fittflott-Ragazza och Midget-Guzzler

NAAAW :) Fina bilder :D Tack för den sexiga bilden på oss. Vi behövde se våra små fula ansikten på en kändisblogg :D <3<3<3<3<3 kyssisar

2011-04-27 @ 17:28:34


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mangot

I am the architect of my own Destruction.

RSS 2.0