Alltså va fan! Exams börjar om tre veckor ...

Alltså va fan! Exams börjar om tre veckor och jag har inte börjat plugga. I oktober lät det såhär "men det är ju långt till maj. Och det är ju bara två ämnen. Det borde ju gå ganska lätt. Ska ju kunna höja mig lätt i iallafall biologin". Nu är det mer såhär "fan.. helvetes Jävla skit. Varför har jag inte börjat plugga? Sämre förberedd än sist. Jackpot" jätteroligt verkligen. Förra året när man stod där och skulle ta sina provpapper och såg namn som inte hörde till klassen och konstaterade att de anmält sig till retakes men inte dök upp tyckte man (eller iallafall jag) att det var väldigt underligt. Man anmäler sig väl inte om man inte tänker göra proven? Nu inser jag att det är nog rätt lätt att göra så. Jag funderar på det. Men det känns illa. Så nu MÅSTE jag plugga de sista tre veckorna så att jag iallafall är förberedd inför biologin ....well, så har jag sagt i typ två månader. Haha, vi får väl se!



Kommentarer
Brittus

You can do it bruden!

2011-04-14 @ 23:45:32


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mangot

I am the architect of my own Destruction.

RSS 2.0