Åh! The Dudesons :D seriöst, jag tycker de...

Åh! The Dudesons :D seriöst, jag tycker de är så jävla roliga. Jag skulle verkligen vilja hänga med dem fyra i typ en vecka och se hur de är. Sen att Jukka är otroligt het gör ju liksom inget, haha. Ååå jag vill göra saker om de gör. Det ser så roligt ut:) förresten, jag har nästan lite planer för imorgon. Ska gräva lite i landet, sen jogga ner till fiskarhemmet och väl där ska jag ta årets första dopp :D kommer ju troligen dö av kyla, men ändå! Sen ska pappa köra hem mig så av jag kan sätta mig i duschen och kanske bli varm igen ^^ nej nu måste jag koncentrera mig på mitt dregglande över Jukka. mums!



Kommentarer
Jennifer

Godnatt :)

2011-04-12 @ 01:17:21
URL: http://jenylicious.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mangot

I am the architect of my own Destruction.

RSS 2.0