Åh. Sitter på jobbet och är så jävla trött...

Åh. Sitter på jobbet och är så jävla trött. Kanske inte så konstigt egentligen och det är ju bara mitt fel. Men ändå :P kunde inte sluta kolla på the dudesons movie igår när jag väl börjat. Måste säga att britney är ganska gullig:P och ja, jag har verkligen verkligen hängt mig. Sen hjälpte det ju inte att Bam Margera vad med heller. Det fick mig ju bara att vilja kolla på Viva la Bam och så. Hans fru är för övrigt fett snygg! Han med. Mmmhm!:D jag blev inspirerad till en grej igår också. Eller, inspirerad var ju fel ord men jag såg en grej jag vill testa. Behöver bara någon som kan köra bil:P mohaha! Hoppas någon går med på det :) hmm, funderar på om jag ska sova när jag kommer hem. Vore skönt. Eeeeh!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mangot

I am the architect of my own Destruction.

RSS 2.0