I love you 'til my heart stops beating



Imorgon är min baby ledig och vi ska åka till min gamla hometown Jönköping och shoppa lite. Eller ja, vi ska kirra jeans och en fluga är det tänkt. Bröllopsdags på lördag ju! Grattis i förskott Jonas och Kristin säger jag :)

Det ska blir mysigt att bara vara imorgon. Ingen stress över jobbet och skönt att komma iväg lite.

Och rubriken... ja det är väl mest bara så jag känner för Saiki. Jag älskar honom. Alltid.
Känns kanske naivt för vissa att jag säger så, för jag och Saiki har ju trots allt bara känt varandra i ett knappt år (om typ 3veckor är det ett år sen vi träffades första gången haha), men jag har aldrig varit så säker på något innan. Med honom har det känts rätt från början.
And I tell you all; det är en underbar känsla.

hejdå bloggeeeen.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mangot

I am the architect of my own Destruction.

RSS 2.0