long time ago

Herregud... det var väldigt väldigt längesen jag såg så trött ut som jag gör just nu.

Världens påsar under ögonen, rinniga ögon, röd näsa och min stackars hy. Blek och flammig.
Ögonpåsarna var dock värst. Inte nådiga.

Jag känner mig fruktansvärt trött i själen också. Det är lite som att jag tappade bort en bit livsgnista innan idag, och jag tröttar ut mig själv genom att leta efter den. Samtidigt vet jag att jag inte klarar mig utan den.

Jag ska försöka sova nu. Blev ju ingen sömn i natt. Och bara en dryg timme innan idag. Men känner på mig att jag inte kommer somna på ett tag nu ändå.
For different reasons.

over n' out /gollum-look-alike


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mangot

I am the architect of my own Destruction.

RSS 2.0