FRÅGOR&SVAR

OM DIG SOM PERSON:

Vilket datum fyller du år? - 19 December
Hur gammal blir du nästa födelsedag? - 22 :(
Vad använder du för parfym? - Öh, en herrparfym från lacoste -.-
Vad hade du velat ändra gällande dig själv? - min (just nu pinsamma) vikt, mina bröst, näsan och min ibland väldigt ignoranta attityd.
Vad tänder du på hos det motsatta könet? - Varför bara fråga om det motsatta könet?! Haha nä men ett par fina ögon och fina tatueringar kanske.
Vad är avtändande? - En ofräsch person. 
Hur ofta duschar du? - Everyday...
Vad älskar du? - Saiki, mina djur och päronen.
Vad stör du dig på? - Det mesta.. särskilt mammor med barnvagnar.
Är du pessimist eller optimist? - Pessimist ända in i märgen, but I'm working on it.
Har du dålig syn? - Jätte:(
Vilken egenskap önskar du att du hade haft? - Att jag kunde teleportera mig kanske. Eller att kunna manipulera folk?!
Har du bra hälsa? - Från och till. Är inte sjuk ofta men har värk nästan varje dag.

KÄRLEKSDRABBEL

Vad gjorde du senast på alla hjärtans dag? - Myste med babyboo och åt på harrys och såå:)
Vad är det mest romantiska någon gjort för dig? - Skitit i vad kompisarna tyckte och gjort som han själv ville.
Har du haft sex med fler än 5 personer? - HAHAH, ja...
Är du singel just nu? - Nej.
Vilket är ditt favoritkärlekspar? - Eum.. ingen aning.
Hur länge har du varit olyckligt kär som längst? - När man var yngre och trodde man var kär hela tiden var jag kanske det. Ett tag. Men när jag insåg vad riktig kärlek var så.. ja då har jag nog aldrig varit olyckligt kär!
Vad är det viktigaste i ett förhållande? - Att man pratar med varandra, typ. Och sexet:)
När kysste du senast någon? - För typ 20 minuter sen, innan han somnade.
Hur ser drömbröllopet ut? - Alltså, har ju alltid sagt att jag inte ska gifta mig. Men om jag gör det någon gång vill jag iaf ha det klassiskt i en svensk kyrka:) fast helst med svart klänning. Och nu får jag väl acceptera något ortodoxt med haha!
När fann du din första kärlek? - Depends on how you see it. Men får väl säga när jag började gymnasiet precis då. Mitt livs kärlek träffade jag i mitten på Juni 2012!
Gillar du romantik? - Ja. Men vem orkar med det?!
Favoritkärlekslåt? - None.

VÄNSKAP

Vem vet mest om dig? - Den personen är jag inte vän med längre, så let's leave it at that. 
Vem smsar du oftast med av dina vänner? - Alexander :)
Vem ringde dig senast? - Pappsen!
Vad stod det i ditt senaste inkomna sms? - "ser du nåt uppe i trädet? Det år Godis!" Haha från mamma som skickade en bild på lilla godis när han satt i ett träd.
Litar du på alla dina vänner? - Ja, mostly.
Vem har du känt längst? - Anna Åkesson:)
Har du blivit sviken av en vän nyligen? - Nä.
Vem bråkade du senast med? - Saiki. Major fight. But we love each other ändå.

SKULLE DU KUNNA....

Resa jorden runt ensam? - Nää.
Dejta en som suttit i fängelse? - Ja varför inte?!
Hoppa fallskärm? - Klart! En dag så :)
Ha ett långdistansförhållande? - I tried. Didn't work out. Så nej.
Lägga ut naken/bikinibilder på dig själv? - Skulle jag väl. Men jag vill inte.
Kyssa någon du inte känner? - Inte nu när jag har pojkvän. Men det har ju hänt innan haha.
Dejta någon med player-rykte? - Som innan, inte nu. Men annars så hade jag kunnat. Mitt rykte hade nog varit värre ;)
Spela in en porrfilm? - Ja. Men inte med nån annan än min älskling.
Jobba med något du inte tycker om för pengarna? - Såklart.
Ha ett öppet förhållande? - Nä.
Vara tillsammans med en mycket religiös person? - Troligen inte. Fy fan vad jobbigt.

ÖVRIGT

Vart vill du bo i framtiden? - Ingen aning. Sthlm, Göteborg, LA, Miami, Madrid, dafuq do i know.
Vad skulle du vilja jobba som? - För några månader sen hade jag sagt försvarsadvokat. Nu får jag väl säga civilekonom då :P
Vad vill du ha just nu? - En god natts sömn.
Om du vore en film/seriekaraktär, vem hade du varit? - Lara croft kanske, haha. Eller Edie Brit ^^
Vilken är din favoritmaträtt? - morotsplättar eller oxfilé, mums.
Vilken kändis ser du upp till? - None.
Vad brukar du äta till frukost? - I just don't do that.
Brukar du röka eller snusa? - Nä, men tar en cigg då och då.
Har du gjort en audition någon gång? - Nope.
Den snyggaste svenska artisten? - Eh, marie serneholt är rätt snygg....
Vilket land vill du resa till och varför? - USA, mexiko, sydamerika, grekland. Typ så. Mellanöstern med. Och dubai. Hade varit coolt. Och Österrike för skidorna.
Vad gjorde du på din senaste födelsedag? - Fikade med mina föräldrar och Saiki, och sen mös jag och baby bara hemma.
Vilken sport gillar du? - Fotboll mest. Men många annars med.
Vilket skolämne avskyr du? - Jag hatade T.O.K:en för jag fattade verkligen inte. Sen har jag aldrig riktigt gillat matte heller.
bilden mamma skickade på Godis.

True words...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mangot

I am the architect of my own Destruction.

RSS 2.0