Photo bomb

Jag och Spliff

Vitchokladkladdkaka och hallon

Utter :)

Godis och Myzko

Världens bästa lag

Slängde ut lite gamla, fina, blommor


Var ute och gick lite med Spliff

Sen chillmyste vi på trappan

Bäddade rent och fint i sängen

Mina söta älsklingar

Spliff och jag körde bil till husse på jobbet och lämnade mat

Var i Danmark på en snabbvisit och där såg det ut som sommar

Ett bättre kylskåp

Dolly när hon bara var några veckor gammal. I år fyller hon 8

Slagter Sørensens deller <3

Jag var råtrött på vägen hem från danmark

Spliff "the spy" Kontelis

Tackar Kissie för tipset: snyggaste ljusslingan. Helmysigt. Den ramlade iofs ner, men ska upp igen

Moi - le retard, et Spliff - le sexy one

Åkte på jobbintervjuer och försökte se proper ut

Kunde inte keep serious i bilen



The love of my life och våran älskade kisse. Lilla familjen <3



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mangot

I am the architect of my own Destruction.

RSS 2.0