Hade bästa alla ♥ dag!

Hej hallå osv osv..

Igår var det, om någon nu mot förmodan missade det, ju alla hjärtans dag. Förstår inte folk som är singlar och grinar och surar på alla hjärtans dag av den anledningen. Fan... det är som vilken dag som helst. Suck it up! Hursomhelst..
Min dag började superbt, krånglade lite och slutade på bästa tänkbara sätt :-)

Skulle baka tårta hemma, men kunde inte handla förrän sent på eftermiddagen. Skulle göra egen tårtbotten under tiden tänkte jag, för att ha något att göra... Den failade. Blev tunn och bara två delar.
Bitterheten....
Handlade iaf sen, och ramlade såklart i trappan på vägen hem. Jackpot. Men men..
Väl hemma blev det tårtbak och även om den inte alls ser ut som jag tänkt så är jag ganska nöjd :-) layout är ju inte min starka sida haha.

Gjorde lite mysigt hemma med blomma, nalle (som blev döpt till Bosse), paket och lite mysbelysning. Sen kom herrn hem, vi mös lite och sen bjöd han mig på middag.
Gulligt:-)


Sssnygg!

Väl hemma igen blev det soffhäng och Last resort. Så mysigt. Kunde inte önskat mig en bättre dag.

Btw 1: fan vad tråkigt inlägg egentligen.Btw 2: Jag borde jag verkligen sova. Ska på "intervju" vid 10. Men ska strax väcka mysisen jämte mig så ingen idé.

ouvär änd ouwt!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mangot

I am the architect of my own Destruction.

RSS 2.0