Fredagskväll, äre fest eller?

Nä... inte direkt.
Vi kollade på gladiatorerna (mest jag) sen la sig min baby vid tio ungefär och han har sovit sen typ kvart över. Skittråkigt. Men han är trött efter jobbveckan så vill han sova ska han få göra det :) Jag la mig också, fast jag egentligen inte är trött överhuvudtaget.

Förresten, såg att bilden i förra inlägget kom uppochner. Ser ju ut som att Spliff ligger på mig när han i själva verket ligger framför mig. Fail på den!

Nä.. får väl försöka sova då. Eller kolla på Geordie Shore. Eller gå ut och springa en runda.
....Okej det sista var ett fett skämt.
Godnatt.





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mangot

I am the architect of my own Destruction.

RSS 2.0