No sleep.

Alltså va faan. Somnade till lite vid två kanske. Eller ja.. sov fram tills lite innan fem. Men sov dåligt.
Nu har jag legat vaken sen klockan fem och väntar bara på att klockan ska bli åtta så saiki ska gå upp. Jag sover fett dåligt utan honom, men när han går kanske jag faktiskt somnar åtminstone.

Förresten, som lite related till förra inlägget. När vi var och hälsade på Jessika och kollade på Loke häromdagen, så passade jag på att fråga om hon behöver lite hjälp med hästarna ibland. Typ med ryktning och allmänt mysande. Hon sa att jag jättegärna får åka ner och pyssla med dem:) blev superglad!! Så kanske ska göra det idag om jag orkar :) annars i veckan.
Ska iallafall bli jätteroligt att få träffa Masken och Nikki igen.

Måste söka jobb idag med. Måstemåstemåste ha ett sommarjobb så jag iallafall har liite pengar inför hösten. För csn lär ju inte bevilja mig nåt... Fast iofs, mina pengar lär ju inte räcka tills hösten ens.

Nu ska jag krypa ner under täcket igen för jag fryser :(
häjdou



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mangot

I am the architect of my own Destruction.

RSS 2.0