Jag är så lycklig.

Alltså jag vet inte vad jag ska säga. Men ibland bara måste jag få tala om för världen hur lycklig jag är! Egentligen är det inget intressant för andra, för det låter säkert bara som att jag upprepar mig. Men ändå..
Ingen kan nog förstå hur bra jag har det just nu. För det är så långr ifrån hur jag levde innan, och det var ju då alla träffade mig. Just nu träffar jag i princip bara mina föräldrar och min älskling. Det låter skittråkigt, det hör ju jag också. Men jag skulle inte byta det mot något!!
Jag älskar att spendera tid hemma med min katt och min pojkvän.
Bara så att alla vet det. Jag är lycklig nu!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mangot

I am the architect of my own Destruction.

RSS 2.0