Hahaha ♥

Ligger i sängen och ska strax sova. Har spelat några nivåer på mitt tråkiga men lite beroendeframkallande mobilspel haha.

Jag och älsk har haft en mysig kväll efter att han kom hem från ännu en 14 timmars dag. Tycker så synd om honom som måste jobba så mycket :( Skulle lätt göra det åt honom om jag kunde!

Under dagen har jag bara blandat städande med slöande. Men blev iaf lite progress med städningen. Även om jag känner på mig att det är ett never ending mission att få det helt rent här :P Imorgon måste jag ta mig an badrummet, närmare bestämt toan och listen runt duschen. Superskabbiga :( :(

Men till rubriken.. hahah. Saiki ligger och sover så sött jämte mig. Men så ibland vaknar han till lite halvt och kliar sig i ansiktet. Verkligen frenetiskt. Såg så gulligt ut :)

Btw, Spliff har börjat få för sig att han ska ligga under täcket i sängen om dagarna när han vilar. Jättesött, men svårt att hitta honom ibland haha!







Pallar inte att bilderna blir på fel håll och att man inte kan rotera dem när man mobilbloggar. Suck.

Nu ska jag sova, ccciao!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mangot

I am the architect of my own Destruction.

RSS 2.0