-you make it real-

"And I'm running to you baby,
'Cause you are the only one who'll save me.
That's why I've been missing you lately,
'Cause you make it real for me.

Everybody's talking in words I don't understand,
yiu got to be the only one who knows just who I am.
You're shining in the distance I hope I can make it through,
'Cause the only place that I want to be is right back home with you."
-James Morrison




Jag kan inte ens beskriva hur mycket jag tycker om honom, för orden skulle inte räcka till. Jag har aldrig varit såhär seriös med något i mitt liv innan, även om jag kanske trodde det då. Visst, jag har varit lycklig innan, det kan jag inte säga något annat om. Men jag har aldrig varit lycklig på detta sättet. Jag har aldrig känt mig så säker på något, eller så trygg med någon innan. Så jag hoppas verkligen att jag får fortsätta känna såhär, och leva såhär, i många år till! :)

Nu ska jag sova, over&out!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mangot

I am the architect of my own Destruction.

RSS 2.0