Hur ska det gå?

Jag undrar hur jag ska kunna leva med det här i framtiden.
Hur jag ska kunna leva med mig själv. Hur ska jag kunna leva med vetskapen om att jag förstörde den finaste människa jag någonsin träffat. Vad kan jag väga upp det med?
Jag tog bort allt bra som fanns, och ersatte det med bitterhet och ilska. Jag är så rädd att varken jag eller någon annan kan riva den barriären igen.

Jag blockerade en persons möjlighet till lycka.
Det ni.. det är inte många som gör.
Det är något man kanske vill göra mot någon man hatar, om man är riktigt elak.

Och det har jag gjort mot en person jag älskar av hela mitt hjärta.
Vem är jag?


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mangot

I am the architect of my own Destruction.

RSS 2.0