dum dummare dummast

Den 11:e juni 2010 tog jag studenten.
Den 12:e juni 2010 föll jag ihop i duschen hemma hos mina föräldrar. Mina ben bar mig inte. Min kropp gav upp. Jag insåg att jag slängt bort det finaste jag hade i mitt liv då.

Idag är det den 7:e augusti 2014, och idag hände det igen. Inte i mina föräldrars duschkarbin, men i vårat badkar.
Mina ben bar mig inte. Jag satt på badkarsgolvet och ulkade och kände bara hopplöshet.

Hopplöshet över mig själv.
Den senaste veckan har tagit mig till botten. Jag har insett saker om mig själv som ingen människa vill känna.

Och än en gång så har jag gjort det;
jag har slängt bort det finaste jag har i mitt liv. Det finaste en person kan få:
Villkorslös kärlek och lycka.

Jag har slängt bort min framtid, han som älskar mig och allt jag ville leva för.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mangot

I am the architect of my own Destruction.

RSS 2.0